نماینده ولی فقیه در گیلان : دیدگاه (0)

بسیج سند پیشرفت انقلاب اسلامی در منطقه است ( 29 آبان 96 )


سفیرسبز : نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: خداوند بسیج را به عنوان سند پیشرفت انقلاب اسلامی در عراق، سوریه و یمن به وجود آورده است.

آیت‌الله زین‌العابدین قربانی امروز در دیدار با بسیجیان منتخب گیلان به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج اظهار کرد: هفته بسیج یادآور فداکاری‌ها، شهادت‌طلبی‌ها و مجاهدت‌های بسیجیان سرافراز است.

وی، انجام کارهای بزرگ در جامعه را نیازمند لطف اللهی و یاری مؤمنان و مخلصان عنوان کرد و افزود: بسیج مصداق روشن یاری مؤمنان برای انجام کارهای بزرگ است.

امام جمعه رشت با اشاره به لیلة‌المبیت، بیان کرد: امیرالمؤمنین علی(ع) به عنوان یک سرباز فداکار و بسیجی به جای پیامبر اکرم(ص) در رختخواب ایشان خوابیدند.

آیت‌الله قربانی، الطاف الهی را بسیار خواند و تصریح کرد: امام علی(ع) با ایثار و فداکاری در سخت‌ترین لحظه‌های زندگی پیامبر اکرم(ص) اقدامی بسیجی انجام داد.

وی به عبور بسیجیان جان بر کف از روی میدان‌های مین در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: بسیجیان ادامه دهنده راه امیرالمؤمنین علی(ع) هستند و در سخت‌ترین شرایط برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی جانفشانی کردند.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه لطف خداوند شامل حال انقلابیون و رزمندگان در جبهه‌های دوران مقدس شده است، متذکر شد: حاج قاسم سلیمانی و شهید حسین‌پورها از حریم زینب(س) دفاع کردند و ثمره آن را اکنون مشاهده می‌کنیم.

آیت‌الله قربانی به ادعای آمریکا مبنی بر از بین بردن داعش در مدت 10 سال آینده اشاره کرد و یادآور شد: در مدت سه سال داعش در منطقه نابود شده و این افتخار به نام جمهوری اسلامی ایران، حزب‌الله سوریه، بسیج مردمی عراق و در رأس آن حاج قاسم سلیمانی به ثبت رسیده است.

وی با اشاره به اینکه خداوند بسیج را به عنوان سند پیشرفت انقلاب اسلامی در عراق، سوریه و یمن به وجود آورده است، خاطرنشان کرد: برخی از ورشکستگان سیاسی دنیای اسلام به دنبال نشان دادن رابطه عادی خود با رژیم صهیونیستی هستند.

نماینده ولی فقیه در گیلان، تمام اقدام‌های ایران را بر مبنای قرآن و سنت خواند و اظهار کرد: دیروز امام(ره) و امروز مقام معظم رهبری در رأس جمهوری اسلامی ایران قرار دارند و هدف آنها مبارزه با استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی کودک‌کش بوده است.

آیت‌الله قربانی با بیان اینکه طرز تفکر انقلابی ایران اسلامی سبب شده دنیا با ما همراه باشد، تصریح کرد: حضور 20 میلیون نفر جمعیت در اربعین حسینی(ع) به دنیا نشان داد طرفدار عدالت اسلامی هستند و جمهوری اسلامی ایران نیز طرفدار عدالت اسلامی است.

وی، خوارستار ارتقای معرفت و مطالعه بیشتر بسیجیان شد و بیان کرد: اسلام از فرهنگ عظیم الهی برخوردار است بنابراین باید تلاش کنیم معلومات خود را بالا ببریم.

امام جمعه رشت با توصیه بسیجیان به توجه بیشتر به مفاهیم قرآنی، متذکر شد: فرد بسیجی به لحاظ عمل و اخلاق باید اسوه و نمونه باشد ضمن اینکه با عمل صالح می‌توان جامعه را متدین کرد.

آیت‌الله قربانی، وجود گردان‌های بسیجی را نعمت الهی برای جامعه عنوان کرد و گفت: بسیجیان زمینه‌سازان ظهور امام زمان(عج) هستند.

وی با تأکید بر ولایتمداری بسیجیان، اظهار کرد: بسیجیان باید تابع ولایت باشند و با این فرهنگ می‌توان کارهای غیرممکن را ممکن کرد.

بسیج خاموش‌کننده فتنه‌ها است

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان نیز در دیدار مذکور با گرامیداشت هفته بسیج، گفت: بسیج به عنوان لشکر مخلص خدا توسط امام(ره) نامگذاری شده و خوشحالیم از اینکه بسیج لشکر خاص ولایت است.

حجت‌الاسلام غلامحسن تسخیری، بسیج را جلودار و پیشگام اجرای فرامین مقام معظم رهبری عنوان کرد و افزود: بسیج روشن‌کننده جامعه و خاموش‌کننده فتنه‌هاست و عرصه را بر فتنه‌گران تنگ کرده است.

وی با بیان اینکه قشر عظیم بسیج همواره در عرصه‌های مختلف انقلاب اسلامی حضور دارد، تصریح کرد: انشاا... بسیجیان جزو سربازان امام زمان(عج) در زمان ظهور باشند.

فرمانده سپاه قدس گیلان نیز در دیدار با آیت‌الله زین‌العابدین قربانی نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به احداث یک‌هزار واحد مسکونی با همکاری کمیته امداد برای محرومان در سال 95، گفت: اکنون تعدادی از پزشکان، مهندسان و گروه‌های جهادی بسیجی گیلان در زلزله کردستان حضور دارند.

سردار محمد عبدالله‌پور در ادامه به اعزام 20 گروه جهادی برای محرومیت‌زدایی در مناطق مختلف گیلان اشاره کرد و افزود: تعداد 283 گروه پزشکی به مناطق مختلف استان اعزام شدند ضمن اینکه برگزاری سالانه 900 یادواره شهدا از اقدام‌های انجام شده در گیلان است.

انتهای پیام/

زیر مجموعه: خبر ها
به اشتراک بگذارید:
 

security code
تلگرام