نماینده ولی فقیه در گیلان : دیدگاه (0)

ایجاد التهاب در جامعه هدف دشمن در فضای مجازی است ( 21 مهر 96 )


سفیر سبز : نماینده ولی فقیه در گیلان بر رصد فضای مجازی توسط مسؤولان تأکید کرد و گفت: متلاشی کردن بنیان خانواده و ایجاد التهاب در جامعه از اهداف دشمن در فضای مجازی است.

آیت‌الله زین‌العابدین قربانی امشب در دیدار با حجت‌الاسلام احمد واعظی ، رئیس دفتر تبلیغات اسلامی با اشاره به تلاش دشمن برای ایجاد التهاب در جامعه در فضای مجازی اظهار کرد: اکنون با وجود فضای مجازی دیگر امنیتی برای خانواده‌ها و افراد وجود ندارد.

وی به عدم تناسب فعالیت‌های انجام شده برای مقابله با هجمه دشمن در فضای مجازی اشاره کرد و افزود: بیان برخی از مطالب توسط رؤسای قوا در فضای عمومی موجب تاثیرگذاری سوء در جامعه می‌شود.

امام جمعه رشت با تأکید براینکه رؤسای قوا مسائل خود را در جلسه‌های خصوصی حل و فصل کنند، بیان کرد: بیان مطالب در جلسه‌های عمومی مردم را ناراحت می‌کند.

آیت‌الله قربانی، متلاشی کردن بنیان خانواده و ایجاد التهاب در جامعه را از برنامه‌های دشمن در فضای مجازی خواند و بیان کرد: مسؤولان با رصد فضای مجازی جلوی متلاشی شدن خانواده‌ها و افزایش طلاق در جامعه را بگیرند.

وی، فعالیت‌های علمی و فرهنگی برای مقابله با هجمه دشمن را تاثیرگذار عنوان کرد و گفت: کتاب «قرآن آیین زندگی» را منتشر کردیم و بیش از 100 صفحه از آن تحت عنوان عنایت ویژه قرآن به زن، تشکیل خانواده و تداوم آن است.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به انتشار 20 جلد کتاب درباره ایجاد شبهات درباره قرآن توسط دشمنان، خاطرنشان کرد: تاکنون دو جلد کتاب «پژوهشی نو در قرآن و علوم قرآنی» و «پژوهشی نو در قرآن آیین زندگی» منتشر شده و جلد سوم شبهاتی پیرامون قرآن و پاسخ به آن در یک‌هزار و 200 صفحه را در دست تألیف دارم.

اعزام 10 هزار مبلغ به سراسر کشور در محرم

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی نیز در دیدار مذکور به حمایت امام(ره) از این دفتر اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری توجه ویژه‌ای به این دفتر دارند.

حجت‌الاسلام احمد واعظی، فعالیت دفتر تبلیغات اسلامی را در حوزه‌های آموزشی، پژوهشی و امر تبلیغ عنوان کرد و افزود: در ماه‌های رمضان و محرم بیش از 10 هزار نفر مبلغ را به نقاط مختلف کشور اعزام کردیم.

وی با بیان اینکه مساله محوری را از دو سال گذشته در دفتر تبلیغات اسلامی آغاز کردیم، تصریح کرد: تعداد 12 مساله جزو مسائل جدی است و در این زمینه چهار قطب علمی و فرهنگی را به وجود آوردیم.

عضو شورای انقلاب فرهنگی از ایجاد سه میز تخصصی و تهیه بسته‌های اقداماتی توسط دفتر تبلیغات اسلامی خبر داد و بیان کرد: در چهار نقطه از کشور اقدام‌هایی در راستای کاهش آمار طلاق در حال انجام است.

واعظی، یکی از فعالیت‌های دفتر تبلیغات اسلامی را مبارزه با جریان‌های انحرافی برشمرد و متذکر شد: مقابله با جریان تکفیری را به صورت جدی دنبال می‌کنیم.

انتهای پیام/

زیر مجموعه: خبر ها
به اشتراک بگذارید:
 

security code
تلگرام