با حضور اقشار مختلف مردم و مسؤولان دیدگاه (0)

مراسم عزاداری شهادت اباعبدالله‌الحسین(ع) در بیت آیت‌الله قربانی برگزار شد + 5 ( 11 مهر 96 )


سفیر سبز : مراسم عزاداری شهادت اباعبدالله‌الحسین(ع) با حضور اقشار مختلف مردم و مسؤولان در بیت آیت‌الله زین‌العابدین قربانی نماینده ولی فقیه در گیلان برگزار شد.

نماینده بعثه مقام معظم رهبری در حج و زیارت گیلان عصر امروز در مراسم عزاداری شهادت اباعبدالله‌الحسین(ع) در بیت آیت‌الله زین‌العابدین قربانی نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به قرار گرفتن در ایام شهادت امام سجاد(ع) اظهار کرد: قبل از اینکه خورشید تابناک اسلام در ایران درخشیدن آغاز کند دو عقیده مختلف و متفاوت در کشور ما حاکم بود.

حجت‌الاسلام محمدرضا شفیعی به عقیده به اهریمن و اعتقاد به یزدان در ایران باستان اشاره کرد و افزود: اهریمن و یزدان نماد خدایان شر و خیر بودند.

وی در ادامه با بیان اینکه فقرزدایی از تأکیدات مقام معظم رهبری به دولت‌ها است، تصریح کرد: ایجاد اشتغال و فراهم کردن زمینه ازدواج جوانان از دغدغه‌ها و دل‌مشغولی‌های رهبر معظم انقلاب است.

نماینده بعثه مقام معظم رهبری در حج و زیارت گیلان، تحقق انقلاب اسلامی را بر مبنای اخلاص خواند و بیان کرد: امام(ره) انقلاب اسلامی را خالصانه محقق کرد.

شفیعی با اشاره به اینکه خداوند محبت اهل بیت(ع) را در دل مردم ما قرار داده است، متذکر شد: روحانیت بین مردم از وجاهیت ویژه‌ای برخوردار است زیرا مردم به دین اسلام اعتقاد دارند.

وی به تلاش آمریکا و رژیم صهیونیستی برای تجزیه عراق اشاره کرد و گفت: تمام گروه‌های عراقی پیشنهاد آیت‌الله سیستانی را پذیرفتند و تمامیت ارضی عراق باید حفظ شود.

نماینده بعثه مقام معظم رهبری در حج و زیارت گیلان با بیان اینکه احترام ویژه‌ای برای حاجیان در سال جاری در مکه قائل شدند، اظهار کرد: امسال حرمتی که به حاجیان ایرانی گذاشتند در 30 سال گذشته بی‌سابقه است.

انتهای پیام/

زیر مجموعه: خبر ها
به اشتراک بگذارید:
 

security code
تلگرام