به مناسبت عید غدیر خم صورت گرفت دیدگاه (0)

دیدار اقشار مختلف گیلان با آیت‌الله قربانی/انتخاب شهردار غیر بومی اهانت به فرزندان گیلان است ( 18 شهریور 96 )


گیلانیان : اقشار مختلف گیلان به مناسبت عید غدیر خم با آیت‌الله زین‌العابدین قربانی نماینده ولی فقیه در استان دیدار کردند.

جمعی از فرماندهان انتظامی، علما، روحانیون، مدیران و رؤسای دستگاه‌های مختلف اجرایی و فرهنگی گیلان امروز به مناسبت فرا رسیدن عید غدیر خم با آیت‌الله زین‌العابدین قربانی نماینده ولی فقیه در استان دیدار کردند.

محمدحسین قربانی رئیس مجمع نمایندگان گیلان در دیدار اعضای این مجمع با آیت‌الله قربانی گزارشی از بارندگی شدید در شهرهای شرق استان و اقدام مسؤولان ارائه کرد.

همچنین امام جمعه رشت در دیدار با جمعی از مدیران شهرداری این شهر به مناسبت عید غدیر خم اظهار کرد: رفتار اعضای شورای شهر در انتخاب فرد غیر بومی اهانت به فرزندان گیلان است.

وی با بیان اینکه مگر در گیلان قحط ‌الرجال است که شهردار غیر بومی انتخاب می‌کنند، تصریح کرد: 20 هزار نفر در سازمان نظام مهندسی گیلان عضویت دارند و 12 هزار نفر از آنها مهندس عمران هستند.

آیت‌الله قربانی، اضافه کرد: در شهرهای دیگر مانند اصفهان، شیراز، تبریز و ... تلاش می‌کنند از نیروهای توانمند آن مناطق استفاده کنند و در گیلان نیز باید بستر فعالیت و رشد نیروهای بومی فراهم شود.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با تأکید براینکه مردم متوجه رفتار اعضای شورای شهر رشت هستند، متذکر شد: روز گذشته مردم با تکبیر نسبت به سخنان بنده در خطبه‌های نماز جمعه، مخالفت خود با تصمیم شورای شهر رشت را اعلام کردند.

انتهای پیام/

زیر مجموعه: خبر ها
به اشتراک بگذارید:
 

security code
تلگرام