نماینده ولی فقیه در گیلان : دیدگاه (0)

ایران اسلامی از قطب های قدرت در دنیا است ( 7 شهریور 96 )


سفیر سبز : نماینده ولی فقیه در گیلان به اقتدار امام ره و مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: اکنون جمهوری اسلامی ایران به یکی از قطب های قدرت در دنیا تبدیل شده است.

آیت الله زین العابدین قربانی امروز در دیدار با سردار مومنی جانشین فرمانده انتظامی ناجا با تسلیت سالروز شهادت امام محمد باقرع اظهار کرد: امام باقر ع فرمود؛ کمال نهایی انسان در تفقه در دین، میانه روی در معیشت و زندگی و صبر در مصایب است.

وی، تفقه در دین را به معنای پی بردن به عمق مکتب و آشنایی با اسلام عنوان کرد و افزود: وهابی ها، داعشی ها و سلفی ها خود را دیندار می دانند اما اسلام ناب محمدی ص را درک نکردند.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری به تبدیل دین به مراسم در دنیای امروز اشاره کرد و افزود: دین باید تبدیل به درس زندگی در جامعه شود.

آیت الله قربانی، شناخت صحیح از دین را سبب از بین رفتن نگرانی هاخواند و بیان کرد: باید قدردان انقلاب، اسلام، امام ره و حزب الله باشیم و این امر حایز اهمیت است.

وی به جرم بودن نگه داری کتاب های دینی در گذشته اشاره کرد و گفت: اکنون فرماندهان نظامی و انتظامی در کنار  مقام معظم رهبری هستند و اندیشه و تفکر فرماندهان ارتقا پیدا کرده است.

امام جمعه رشت با اشاره به وجود چهره های نورانی در نیروهای نظامی و انتظامی کشور، خاطرنشان کرد: دیروز، امام ره و امروز مقام معظم رهبری در راس حکومت اسلامی قرار دارند و شهامت آنها موجب شده آمریکا نتواند هیچ غلطی کند.

آیت الله قربانی به توجه ویژه دنیا به جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و یادآور شد: اکنون جمهوری اسلامی به یکی از قطب های  قدرت در دنیا تبدیل شده است.

امنیت اخلاقی گیلان ارتقا می یابد

جانشین فرمانده ناجا نیز در دیدار مذکور به تودیع سردار میرحیدری و معارفه سردار اسحاقی به فرمانده انتظامی گیلان اشاره کرد و گفت: سردار میرحیدری از فرماندهان ارزشی، ولایی، پر تلاش و متعهد است.

سردار مومنی با بیان اینکه سردار اسحاقی از فرماندهان انقلابی، ارزشی، ولایی و میدانی است، اظهار کرد: با توجه به جایگاه گیلان در کشور، تلاش شده یکی از بهترین فرماندهان برای این استان انتخاب شود.

وی از ارتقای امنیت عمومی، اجتماعی و اخلاقی در گیلان خبر داد و تصریح کرد: جرایم نسبت به سال های گذشته در گیلان کاهش پیدا کرده است ضمن اینکه وضعیت استان در بعد امنیت عمومی، اجتماعی و اخلاقی باید ارتقا پیدا کند.

زیر مجموعه: خبر ها
به اشتراک بگذارید:
 

security code
تلگرام