در دیدار رئیس شورای اسلامی شهر رشت با نماینده ولی فقیه در گیلان بیان شد: دیدگاه (0)

از تجربیات افراد بومی استفاده شود ( 6 شهریور 96 )


سفیر سبز :در دیدار رئیس شورای اسلامی شهر رشت با نماینده ولی فقیه در گیلان بیان شد: از تجربیات افراد بومی استفاده شود/ انتخاب شهردار رشت در اولویت کاری شورای پنجم/ گیلان قحط الرجال نیست / برگزاری جلسات متعدد در خصوص انتخاب شهردار رشت

رئیس شورای اسلامی شهر رشت ظهر امروز با نماینده ولی فقیه در گیلان دیدار و گفت و گو کرد.

Ghor02.JPG (667×500)

 

 

نماینده ولی فقیه در گیلان در این دیدار با آرزوی موفقیت برای منتخبین شورای پنجم در راستای خدمت رسانی هر چه بیشتر به شهروندان اظهار کرد: بعد از انتخاب هیئت رئیسه و ریاست شورا منتظر انتخاب شهردار آینده رشت هستیم.

آیت الله زین العابدین قربانی با اشاره به اینکه باید از تجربیات افراد بومی بهره مند شد افزود: انتظار داریم شهرداری مدیر و توانمند برای رشت انتخاب شود و نباید تنها بر اساس مقوله تعصبات ملی این انتخاب انجام شود و نادیده گرفتن صلاح شهر خیانت به مردم است.

قربانی با اذعان به اینکه افراد بومی دارای تجربه دلسوزانه عمل می کنند بیان کرد: ممکن است شهرداری که می خواهید خارج از استان انتخاب کنیدمدیر خوبی باشد اما در داخل استان قحط الرجال نیست.

Ghor01.JPG (667×500)

 

نماینده ولی فقیه در گیلان تاکید کرد: در استان گیلان مدیران توانمندی هستند که با دلسوزیها و ارتباطات موثری که دارند می توانند در رفع مشکلات شهر رشت تاثیرگذار باشند و شورا باید با چنین افرادی همکاری داشته باشند.

آیت الله زین العابدین قربانی افزود: انتخاب شهردار نباید بر اساس داد و ستدها انجام شود و این مباحث با اعتمادی که مردم به منتخبین شوراها داشتند سازگار نیست و منافع شهر و شهروندان باید در اولویت باشد.

وی با تاکید به انتخاب شهردار رشت در اسرع وقت اظهار کرد: باید هر چه سریعتر شهرداری شایسته ، جامع الشرایط، دلسوز و در صورت امکان بومی برای شهر انتخاب شود تا نقاط ضعفی که در شهر وجود دارد برطرف شود.

نماینده ولی فقیه در گیلان افزود: خواسته بنده ارتقای کیفیت و برخوردار بودن از مزایای پیشرفت و تکامل و زندگی بهتر برای شهروندان است و شورای رشت باید در کنار پرداختن به مباحثی از جمله احداث آب نما و... به مسائل دینی و مذهبی بپردازد.

آیت الله قربانی با اشاره به نزدیک شدن به روزهای عزاداری سرور و سالار شهیدان تصریح کرد: ماه محرم در پیش است و مردم به عشق امام حسین (ع) زندگی خود را فدا می کنند و برای این ایام فضای شهر باید مهیا باشد و با انتخاب شهردار اصلح در اسرع وقت امورات و اقدامات رفاهی به منظور پذیرایی از عزاداران حسینی در شهر فراهم شود.

وی با آرزوی توفیق برای شورای پنجم رشت گفت: امیدواریم با اقدامات اصلح و شایسته هر چه سریعتر نتایج این مهم را در شهر ببینیم و رضایتمندی مردم بیش از گذشته فراهم شود.

Ghor03.JPG (667×500)

 

 در ادامه این دیدار رئیس شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه رهنمودهای نماینده ولی فقیه در گیلان همواره راهگشا بوده است اظهار کرد: نماینده ولی فقیه در گیلان همواره پیر و مراد همه ما بوده است و شورای رشت در همه کارهای اساسی و مهم با مراجعه به ایشان از نظرات و راهنمائیهایشان بهره مند می شوند.

سید امیر حسین علوی افزود: اعضای شورای پنجم رشت بعد از انتخابات و قبل از شروع به کار این دوره شورا جلسات متعددی در خصوص انتخاب شهردار آینده رشت برگزار کردند.

وی با اشاره به اینکه طی جلسات متعدد شاخصها و نیازهای انتخاب شهردار رشت مشخص شد تصریح کرد: متاسفانه در استان گیلان تولید نیروی متخصص چندانی انجام نشد و برخی از نیروهای متخصص که در خارج از استان حضور دارند تمایل چندانی به حضور در شهر ندارند.

Ghor04.JPG (375×500)

 

 

علوی با تاکید بر پیروی شورای پنجم رشت از رهنمودهای نماینده ولی فقیه در گیلان تصریح کرد: رهنمودهای آیت الله قربانی همواره بر فکر و اندیشه منتخبین شورای رشت تاثیرگذار بوده است و بنده نیز معتقدم که انتخاب شهردار بومی که دلسوز و دغدغه رفع مشکلات شهری را دارد به شرط داشتن شرایط مناسب ،تخصص و تجربه لازم بسیار تاثیرگذار خواهد بود.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت در خصوص انتخاب شهردار رشت از بین گزینه های ملی افزود: این مبحث به علت دغدغه ها و بر اساس مشکلات توسط منتخبین شورا مطرح شده است و یقینا راهنمائیهای نماینده ولی فقیه در گیلان همواره کارساز بوده است.

 Ghor05.JPG (667×500)
 
 Ghor08.JPG (667×500)
 Ghor07.JPG (667×500)
 
 Ghor06.JPG (375×500)

زیر مجموعه: خبر ها
به اشتراک بگذارید:
 

security code
تلگرام