نماینده ولی فقیه در گیلان : دیدگاه (0)

مرزبانان حافظ حریم امنیت کشور هستند ( 5 شهریور 96 )


نماینده ولی فقیه در گیلان مرزبانان را مدافعان حریم اسلام و ولایت خواند و گفت: مرزبانان حافظ حریم امنیت کشور هستند.

آیت‌الله زین‌العابدین قربانی امروز در دیدار با کیاست سپهری فرمانده مرزبانی استان با تبریک هفته دولت و تسلیت شهادت رجایی و باهنر توسط منافقان کوردل اظهار کرد: هفته دولت فرصت مناسبی برای رسیدگی به مشکلات جامعه توسط دولتمردان و ارائه گزارش پیشرفت‌های انجام شده است.

وی، شهیدان رجایی و باهنر را اسوه‌های خدمت به جامعه عنوان کرد و افزود: شهید رجایی در دوران مختلف زندگی به فکر خدمت به مردم بود و بعضی از کارهایی که برای محرومان جامعه انجام داده اکنون نیز ادامه دارد.

امام جمعه رشت، شهید باهنر را انسانی بسیار مؤدب و مؤمن توصیف کرد و گفت: شهادت باهنر برای بنده بسیار سخت بود.

آیت‌الله قربانی با بیان اینکه منافقین 17 هزار نفر از مردم بی‌گناه و بزرگان ما را به شهادت رساندند، تصریح کرد: اکنون گروه مذکور به عنوان اپوزیسیون در دامن آمریکا و رژیم صهیونیستی قرار گرفتند.

وی به ادعای آمریکا مبنی بر ایجاد ائتلاف علیه داعش اشاره کرد و یادآور شد: داعش توسط آمریکا برای مقابله با جمهوری اسلامی ایجاد شده است.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به وجود دو نعمت سلامت و امنیت در جامعه، بیان کرد: مردم در وضعیت عادی توجهی به سلامت و امنیت ندارند و هنگام گرفتاری متوجه آن می‌شوند.

آیت‌الله قربانی به تلاش رزمندگان اسلام در مبارزه با داعش در سوریه و عراق اشاره کرد و متذکر شد: سردار حججی‌ها برای دفاع از حرم و امنیت جامعه به شهادت رسیدند.

وی با بیان اینکه دنیا اکنون در ناآرامی عظیمی گرفتار شده است، اظهار کرد: کشورهای اروپایی با ایجاد داعش ناامنی را در منطقه رقم زدند اما اکنون داعش با بازگشت به این کشورها دنیا را ناامن کرده است.

نماینده ولی فقیه در گیلان، مرزبانان را نگهبانان حریم امنیت در کشور دانست و بیان کرد: مرزبانان در مقابل دشمنان ایستاده‌اند و در این راه به شهادت می‌رسند.

آیت‌الله قربانی، ایران اسلامی را جزیره امن در دنیا خواند و گفت: تلاش مرزبانان در مبارزه با قاچاقچیان قابل قدردانی است.

وی به تلاش افرادی در رسانه‌های بیگانه علیه خدمتگزاران نظام اسلامی اشاره کرد و متذکر شد: جلوی افراد نفوذی در جامعه باید گرفته شود.

امام جمعه رشت، مرزبانان را مدافعان حریم اسلام و ولایت خواند و تصریح کرد: مرزبانان حافظان حدود خداوند و دستورات الهی هستند.

انتهای پیام/

زیر مجموعه: خبر ها
به اشتراک بگذارید:
 

security code
تلگرام