نماینده ولی فقیه در گیلان : دیدگاه (0)

رضایتمندی مردم با وجود دولت قوی بیشتر می‌شود ( 5 شهریور 96 )


سفیر سبز : نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: اگر جامعه دارای دولتی قوی، فرزانه و مدیر باشد چرخ زندگی بهتر می‌چرخد و رضایتمندی مردم بیشتر می‌شود.

آیت‌الله زین‌العابدین قربانی امروز در دیدار با محمدعلی نجفی استاندار و معاونان و مدیران ستادی او به مناسبت هفته دولت با اشاره به شهادت مظلومانه رجایی و باهنر توسط منافقین اظهار کرد: شهیدان رجایی و باهنر افرادی مخلص بودند و در زمان مسؤولیت نامی نیک از خود به‌جا گذاشتند.

وی با تبریک هفته دولت و تعیین هیأت وزیران، افزود: اگر جامعه دارای دولتی قوی، فرزانه و مدیر باشد چرخ زندگی بهتر می‌چرخد و رضایتمندی مردم بیشتر می‌شود.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه مردم با تأسی از رفتار مسؤولان عمل می‌کنند، تصریح کرد: اگر جامعه دارای مسؤولانی پر تلاش، با تدبیر و با صبر و حوصله باشد مردم در عرصه‌‌های اقتصادی، علمی، اخلاقی و ... مانند آنها عمل می‌کنند.

آیت‌الله قربانی بر تلاش مسؤولان در راستای برطرف کردن مشکلات مردم تأکید کرد و گفت: هفته دولت زمان مناسبی برای ارائه خدمات دولت به جامعه است.

وی با اشاره به افتتاح هشت هزار پروژه عمرانی در مدت چهار سال گذشته در گیلان، بیان کرد: مردم قدردان مسؤولان هستند و حتی دشمنان نیز به تلاش بسیار جمهوری اسلامی ایران اذعان دارند.

امام جمعه رشت، کار برای رضای خداوند را مهم دانست خاطرنشان کرد: بهره‌برداری از پروژه‌های مختلف با وجود تحریم‌ها از طرف دشمنان نعمت بزرگی برای جامعه است.

آیت‌الله قربانی با تأکید بر برطرف کردن معضل بیکاری در جامعه، متذکر شد: مسؤولان از مشکلات مردم آگاهی دارند و تمام تلاش خود را در برطرف کردن آن به‌کار می‌برند.

وی به تلاش مسؤولان زیر بیرق ولایت فقیه در نظام اسلامی اشاره کرد و گفت: امیدواریم خداوند ما را با شهیدان حججی و عشوری محشور کند.

انتهای پیام/

زیر مجموعه: خبر ها
به اشتراک بگذارید:
 

security code
تلگرام