نماینده ولی فقیه در گیلان : دیدگاه (0)

توجه به زیرساخت های راه و آبرسانی دیلمان ضروری است. ( 10 مرداد 96 )


سفیر سبز : نشست بررسی مسائل و مشکلات شهرستان سیاهکل با حضور نماینده ولی فقیه در گیلان و استاندار در دیلمان برگزار شد.

در این نشست که فرماندار و امام جمعه سیاهکل و نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی نیز حضور داشتند هریک از مدیران کل در حضور آیت الله زین العابدین قربانی و دکتر نجفی در خصوص اقداماتی که در بخش های عمرانی شهرستان در حال انجام است گزارشی ارائه دادند.

نماینده ولی فقیه در گیلان نیز در این نشست با اشاره به قدمت تاریخی شهرستان سیاهکل بویژه دیلمان گفت: توجه به زیرساخت های راه و آبرسانی دیلمان ضروری است.

آیت الله قربانی با بیان اینکه ساخت زائرسرا در امامزادگان شهرستان سیاهکل و توسعه گردشگری در این شهرستان با جدیت پیگیری شود افزود: از این منطقه مردان بزرگی در تاریخ به اسلام خدمت کردند.

عضو مجلس خبرگان رهبری همچنین با اشاره به فضای مطلوب کار و تلاش در 4 سال گذشته در گیلان گفت: استاندار گیلان به عنوان فردی با تجربه، با اصالت و فهیم که پیشینه ی خوبی نیز دارد توانست در 4 سال گذشته فضای خوبی را برای کار و تلاش ایجاد کند.

نماینده ی ولی فقیه در گیلان افزود: وفاق و همدلی بسیار خوبی بین نهادهای مختلف و مدیران استان از طریق استاندار در گیلان در خدمت به مردم ایجاد شد و کارهای بزرگی در این مدت صورت گرفت.

زیر مجموعه: خبر ها
به اشتراک بگذارید:
 

security code
تلگرام