رئیس دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گیلان: دیدگاه (0)

پر فروغ‌ترین احکام دینی مربوط به نماز است ( 14 تیر 96 )


سفیر سبز : رئیس دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گیلان به ویژگی خاص نماز جمعه اشاره کرد و گفت: پر فروغ‌ترین احکام دینی مسائل مربوط به نماز است.

حجت‌الاسلام علی اسلامی‌نژاد پیش از ظهر امروز در جلسه مشورتی ستاد نماز جمعه رشت با اشاره به اینکه نماز در زندگی معنوی مانند هوا در انسان تاثیرگذار است اظهار کرد: پر فروغ‌ترین احکام دینی مسائل مربوط به نماز است.

وی، نماز را امام تمام اعمال صالحه انسان عنوان کرد و افزود: تمام اعمال با نماز سنجیده می‌شود و نماز جمعه از ویژگی خاصی برخوردار است.

رئیس دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گیلان با بیان اینکه نماز جمعه قبل از پیروزی انقلاب اسلامی در جامعه مهجور بود، تصریح کرد: به برکت نظام جمهوری اسلامی نماز جمعه مانند آفتابی طلوع کرده است و اکنون در دورترین بخش‌ها و مناطق کشور برگزار می‌شود.

اسلامی‌نژاد، نماز جمعه را گسترده‌ترین، پاک‌ترین و کم‌هزینه‌ترین نهاد خواند و بیان کرد: خداوند نعمت نماز جمعه را به برکت امام(ره) به ملت ایران عطا کرده و با گسترش آن تشکیلاتی‌تر شده است.

وی به وجود ستاد اجرایی و ستاد مشورتی در نمازهای جمعه اشاره کرد و گفت: هر کدام از ستادهای مذکور وظایفی را به عهده دارند و در این راستا 16 دستگاه با شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور تفاهمنامه‌هایی منعقد کردند.

رئیس دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گیلان با تأکید بر نقش مؤثر ستادها در برگزاری نماز جمعه در مصلاها، متذکر شد: ستادهای نماز جمعه در راستای کمک معنوی و فرهنگی در جامعه فعالیت می‌کنند.

انتهای پیام/

زیر مجموعه: خبر ها
به اشتراک بگذارید:
 

security code
تلگرام