نماینده ولی فقیه در گیلان : دیدگاه (0)

شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس فریضه الهی است + تصاویر ( 1 تیر 96 )


سفیر سبز: نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس فریضه الهی است و هر چه در توان داریم علیه رژیم صهیونیستی و ستمگران شعار می‌دهیم.

آیت‌الله زین‌العابدین قربانی شامگاه چهارشنبه در جلسه تفسیر سوره عنکبوت قرآن کریم با اشاره به بی‌ارزش بودن دنیا اظهار کرد: مشرکان مکه به دنیای آینده و جهان ابدی اعتقاد نداشتند و قرآن از قول آنها نقل می‌کند؛ عمر به پایان می‌رسد، انسان از بین می‌رود و روزگار ما را هلاک می‌کند.

وی به تناقض بین گفتار و باور مشرکان اشاره کرد و افزود: برخی از مردم برای مظاهر زندگی تلاش می‌کنند اما دنیا سرگرمی و بازیچه‌ای بیشتر نیست و آخرت سراسر حیات و زندگی است.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه عالم آخرت زنده است و زندگی دارد، تصریح کرد: فنا، پیری، مرض و گرفتاری در عالم آخرت وجود ندارد و حیات محض است.

آیت‌الله قربانی، تمام آفریده‌های خداوند را خوب و زیبا خواند و بیان کرد: برخی از افراد می‌گویند تمام مظاهر زندگی بد است بنابراین غذای خوب نمی‌خورند، ازدواج نمی‌کنند و به‌دنبال تقویت روح و آسیب رساندن به جسم هستند.

وی با اشاره به اینکه بد مطلق در عالم وجود ندارد، خاطرنشان کرد: خوبی تمام آفریده‌ها در عالم بیشتر از بدی آن است و آنها که می‌گویند همه چیز بد است عینک دودی به چشم دارند و باید این عینک برداشته شود.

امام جمعه رشت، وجود محبت را سبب تحمل مردم برای ازدواج و تربیت فرزندان عنوان کرد و گفت: امید به آینده را خداوند در انسان‌ها قرار داده و علاقه به زندگی، اولاد، شغل و مقام ابزار زندگی است.

آیت‌الله قربانی با بیان اینکه علاقه به دنیا بد نیست، اظهار کرد: اگر بین دنیا و عدالت، حق، انصاف و مروت تعارض به وجود آید و انسان حق و عدالت را از بین ببرد این رفتار بد است.

وی به رفتار برخی از سران کشورهای اسلامی برای حفظ رژیم صهیونیستی و ترامپ رئیس جمهور آمریکا اشاره کرد و یادآور شد: افراد مذکور حماس را به عنوان تروریست معرفی می‌کنند و با از بین بردن حقوق مردم فلسطین می‌خواهند تمام کارها طبق نظر آنها باشد و این امر دنیا طلبی محسوب می‌شود و معارضه با حق و عدالت است.

نماینده ولی فقیه در گیلان، دنیا را محل پیشرفت انسان توصیف کرد و افزود: بسیاری از مردم در تعارض بین مظاهر زندگی و حق و عدالت، مظاهر دنیا را انتخاب می‌کنند و بدترین تجارت این است که انسان دنیا را عوض نفس قرار دهد.

آیت‌الله قربانی با بیان اینکه دنیا باید وسیله‌ای برای مروت و انصاف در انسان باشد، تصریح کرد: هدف برخی از افراد دنیا است و برای رسیدن به آن به مردم یمن، فلسطین، سوریه و عراق ظلم می‌کنند.

وی، دنیا را وسیله‌ای برای رسیدن به کمال خواند و بیان کرد: پیامبران با مبارزات و مجاهدت‌ها به مقام‌های عالی رسیدند و ماه مبارک رمضان فرصتی برای رسیدن به این مقام‌ها است.

عضو مجلس خبرگان رهبری در پایان به راهپیمایی روز جهانی قدس در جمعه هفته جاری اشاره کرد و گفت: همه در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت می‌کنیم زیرا این روز به عنوان فریضه الهی است و هر چه در توان داریم علیه رژیم صهیونیستی و ستمگران شعار می‌دهیم.

انتهای پیام/

زیر مجموعه: خبر ها
به اشتراک بگذارید:
 

security code
تلگرام