نماینده ولی فقیه در گیلان : دیدگاه (0)

جهان هستی تلنگری برای ایمان به خداوند + تصاویر ( 31 خرداد 96 )


سفیر سبز: نماینده ولی فقیه در گیلان آفرینش جهان هستی را دارای هدف عنوان کرد و گفت: جهان هستی تلنگری برای اعتقاد و ایمان به خداوند است.

آیت‌الله زین‌العابدین قربانی شامگاه سه‌شنبه در جلسه تفسیر قرآن کریم که جمعی از علمای اهل سنت تالش نیز حضور داشتند با اشاره به وجود تناقض در رفتار و اندیشه مشرکان در زمان پیامبر اکرم(ص) اظهار کرد: قرآن فرمود: اگر از مشرکان پرسیده شود چه کسی خورشید و ماه را در مدار معین قرار داده است می‌گویند خداوند آن را آفریده اما در پرستش خداوند رفتاری دوگانه دارند.

وی در ادامه به زندگی فراخ و فقیرانه افراد در جامعه اشاره کرد و افزود: خداوند وضعیت افراد را در نظر می‌گیرد و برای فردی که شایستگی داشته باشد رزق را گسترده می‌کند.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه خداوند بعضی از افراد را با فراخی نعمت و برخی دیگر را با فقر آزمایش می‌کند، تصریح کرد: تناقض در رفتار مشرکان نشانه آن است که عقل خود را به‌کار نمی‌گیرند.

آیت‌الله قربانی، آفرینش را دارای هدف خواند و بیان کرد: جهان آفرینش بیهوده خلق نشده، دارای توازن و هماهنگی بوده و این امر نشانه عقل است ضمن اینکه هماهنگی و منطق موجود در عالم دلیلی بر وجود خداوند محسوب می‌شود.

وی به وجود افرادی به عنوان فیلسوف اما بی‌توجه به آفرینش اشاره کرد و گفت: افراد مذکور مورد سرزنش هستند زیرا در زمین نشانه‌های بسیاری مبنی بر اثبات خداوند و ایمان به آن وجود دارد و این موضوع تلنگری برای اعتقاد و ایمان به خداوند است.

زیر مجموعه: خبر ها
به اشتراک بگذارید:
 

security code
تلگرام