نماینده ولی فقیه در گیلان : دیدگاه (0)

دستورات اسلامی برای عمل کردن است + تصاویر ( 15 آبان 95 )


سفیر سبز : نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه مسائل دینی عمل کردنی است٬گفت: اخلاق و باورها تاثیرش در زندگی انسان باید دیدنی باشد. عمل درست انسان ها را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

آیت الله قربانی در دیدار با دانش آموزان بسیجی ضمن گرامیداشت هفته بسیج دانش آموزی و شهدای بسیج و دانش آموز گفت : دل نوجوانان و دانش آموزان مانند زمین مستعد خالی از هر نوع بذر هست که اگر در این زمین خالی هر نوع بذری بکاریم رشد خواهد.

وی با بیان اینکه مسائل دینی عمل کردنی است٬گفت:اخلاق و باورها تاثیرش در زندگی انسان باید دیدنی باشد. عمل درست انسان ها را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

آیت الله قربانی با بیان اینکه در زمان طاغوت فرزندان ما را به سرکشی و ولنگاری سوق می دادند٬یادآور شد : سرمایه همیشگی ما باید تقوا باشد.

وی با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی بذر توحید٬اخلاق٬ انسانیت٬ ادب و جهاد فی سبیل الله را در فرزندان ما پرورش داد گفت: شهید فهمیده نمونه ای از فرزندان انقلاب بود که با تاسی از رهبر زمان خود مسیر درست هدایت را تشخیص داد.

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه در شرایطی هستیم که بمباران تبلیغات علیه دین٬ قرآن٬ اعتقادهای اسلامی٬معاد٬حکومت اسلامی٬ولایت فقیه و .... در حال انجام است٬افزود:روح ایمان را باید به جوانان تزریق کنیم.

آیت الله قربانی با اشاره به فعالیت صدها ماهواره درباره بیارزش جلوه دادن اسلام و قرآن خاطرنشان کرد: دانش آموزان رابطه خود را با کتاب قطع نکنند٬اینترنت٬فضای مجازی٬ تلویزیون و ... هیچ وقت جای کتاب را نمی گیرد امروز جامعه ما نیازمند علم است.

تربیت دانش آموزان در تراز انقلاب مهمترین راهبرد تشکل های دانش آموزی است

در ابتدای این دیدار مدیرکل آموزش و پرورش گیلان تشکل های دانش آموزی را یکی از مجموعه های مهم در آموزش و پرورش دانست و افزود: تربیت دانش آموزان در تراز انقلاب اسلامی مهمترین راهبرد تشکل های دانش آموزی است.

مهدی حاجتی ضمن تقدیر از حضور دانش آموزان در راهپیمایی 13 آبان اظهار کرد: حضور گسترده دانش آموزان در راهپیمایی 13 آبان اثبات کننده آن است که دانش آموزان امروز در مسیر شهدای دانش آموز 57 قدم بر می دارند.

وی با بیان اینکه گیلان 850 دانش آموز شهید دارد گفت: این استان 156 معلم شهید را تقدیم دفاع از آرمان های انقلاب کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان تشکل های دانش آموزی را یکی از مجموعه های مهم در آموزش و پرورش دانست و افزود: تربیت دانش آموزان در تراز انقلاب اسلامی مهمترین راهبرد تشکل های دانش آموزی است.

حاجتی تشکل های دانش آموزی را بازوان پرتوان در مراکز آموزشی دانست و گفت: دانش آموزان عضو این تشکل ها فرصتی برای تصمیم گیری مدیران آموزشی فراهم می کنند.

وی از اعزام 17 هزار دانش آموز در سال 95-94 به مناطق عملیاتی خبر داد و افزود: آشنایی با ایثارگری های شهدا و رزمندگان در دروان دفاع مقدس مهمترین هدف اعزام دانش اموزان به مناطق عملیاتی است.

حاجتی از کاهش رتبه تک رقمی دانش آموزان گیلانی در کنکور سراسری امسال خبر داد و گفت:در کنکور 95 تنها یه گیلانی دارای رتبه تک رقمی بود این در حالی است که طی سال های 93 و 94 این رقم به 6 و 3 نفر رسیده بود.

وی در پایان از افزایش رتبه دو رقمی و سه رقمی دانش آموزان گیلانی در کنکور سراسری نسبت به مشابه سال قبل خبر داد.

برگزاری سالانه 500 یادواره دانش آموزی در سطح مدارس گیلان

سپس جانشین فرماندهی سپاه قدس گیلان اجرای برنامه های فرهنگی در مدارس را از راهکارهای مقابله با جنگ نرم دشمن دانست و گفت: سالانه 500 یادواره دانش آموزی در سطح مدارس استان برگزار می شود.

سردار مهدی کاظمی پور در دیدار دانش آموزان بسیجی با نماینده ولی فقیه در گیلان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانش آموز اظهار کرد: انقلاب اسلامی تجلی گاه فکری دانش آموزان در پرتو نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی شعار هفته بسیج دانش آموزی را «دانش آموز انقلابی٬ مدرسه انقلابی» عنوان کرد و گفت:این هقته فرصتی برای تببین جایگاه و نقش دانش آموزان در ارتقای ایران اسلامی است.

جانشین فرماندهی سپاه قدس گیلان جنگ نرم را مهمترین دغدغه مردم و مسئولین نظام خواند و افزود:جذب٬ ساماندهی و عمق بخشی دانش آموزان از برنامه های بسیج دانش آموزی در سطح مدارس است.

وی اضافه کرد: 2هزار و 500 نفر از دانش آموزان گیلانی در آزمون آیه های تمدن شرکت می کنند.

کاظمی پور با اشاره به فعال بودن 3هزار و 800 حلقه معرفتی و بصیرتی در استان افزود:70 هزار دانش آموز عضو این حلقات هستند.

وی اعزام دانش آموزان به مناطق عملیاتی را یکی از برنامه های مهم سپاه و بسیج دانست و گفت: 30 هزار و 86 گیلانی در سال جاری به مناطق عملیاتی اعزام خواهند شد.

جانشین فرماندهی سپاه قدس گیلان اجرای برنامه های فرهنگی در مدارس را از راهکارهای مقابله با جنگ نرم دشمن دانست و گفت:سالانه 500 یادواره دانش آموزی در سطح مدارس استان برگزار می شود.

زیر مجموعه: خبر ها
به اشتراک بگذارید:
 

security code
تلگرام