نماینده ولی فقیه در گیلان : دیدگاه (0)

مسئولان مشکلات کاری و معیشتی آتش‌نشانان را برطرف کنند + تصاویر ( 6 مهر 95 )


گیلانیان : نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه آتش نشانان از جمله گروه‌هایی هستند که با به خطر انداختن خود دیگران را نجات می‌دهند، گفت: آتش‌نشانان باید دردها و مشکلات خود را به مسئولان ذیربط انتقال دهند.

آیت الله زین العابدین قربانی پیش از ظهر امروز در دیدار با آتش‌نشانان رشت که به‌مناسبت فرا رسیدن روز آتش‌نشان برگزار شد با خیرمقدم و تبریک به‌مناسبت روز آتش نشان اظهار داشت: آتش نشانان سختکوش و ایثارگر هستند.

نماینده ولی فقیه در استان گیلان با بیان اینکه آتش نشانان از جمله گروه‌هایی هستند که با به خطر انداختن خود دیگران را نجات می‌دهند، گفت: عنوان "ایثارگر" لایق آتش نشان‌ها است.

آیت الله قربانی تصریح کرد: هنگامی‌که آتش به منطقه‌ای برسد که جان و مال مردم را نابود کند، امید مردم در مرحله نخست به خداوند و در مرحله دوم به آتش نشانان است و دست خود را برای کمک به سمت آتش نشانان دراز می‌کنند.

امام جمعه رشت با اشاره به اینکه برخی از آتش نشانان نیز در موقع امدادرسانی آسیب جدی می‌بینند، افزود: آتش نشانی در دیروز روی اصول علمی و تکنیک نبود ولی اکنون با توجه به وضعیت ساختمان‌ها، معابر و نوع سیستم‌های گرمایشی از روی علم و آگاهی و دانش انجام می‌شود.

آیت الله قربانی با بیان اینکه آتش نشانان باید دردها و مشکلات خود را به مسئولان ذیربط انتقال دهند و با این عمل مسئولان را وادار به سرمایه‌گذاری و آموزش‌های علمی آتش‌نشانان کنند، گفت: ارائه مشکلات و درخواست خرید تجهیزات از جمله حقوقی است که برای هر فرد تعیین شده و حق نیز گرفتنی است.

نماینده ولی فقیه در استان گیلان با قرائت حدیثی از مولای متقیان حضرت علی(ع) که فرمودند "هر کسی برای گرفتن حق خود باید سر و صدا کند و کسی حق سرزنش او را ندارد" مطرح کرد: مشکلات و خواسته‌های خود را به مسئولان منتقل کنید چون درخواست‌های شما شخصی نیست و جهت خدمت رسانی به مردم است.

آیت الله قربانی با اشاره به اینکه فردی در جبهه جهت حفظ جان و امنیت مردم به شهادت می‌رسد و یکی هم همانند آتش نشانان برای نجات مردم شهید می‌شود، افزود: کسانی که زیر آوار می‌مانند و یا با آتش می‌سوزند و فردی که برای نجات فردی دیگر در دریا غرق می‌شود همه اینها شهید محسوب می‌شوند.

نماینده ولی فقیه در استان گیلان و امام جمعه رشت با بیان اینکه کارهای آتش نشانان مجاهدانه و جهاد فی سبیل الله است، گفت: مسئولان باید از ارائه درخواست شما خوشحال شوند چون شما امنیت عمومی مردم را تامین می‌کنید.

 

زیر مجموعه: خبر ها
به اشتراک بگذارید:
 

security code
تلگرام