جوانان ما رژیم صهیونیستی را در عرصه بین‌المللی ذلیل کردند + تصاویر ( 3 دی 96 )


سفیرسبز : نماینده ولی فقیه در گیلان به خودداری علیرضا کریمی برای کشتی گرفتن در مقابل کشتی‌گیر رژیم کودک‌کش صهیونیستی اشاره کرد و گفت: جوانان ما رژیم صهیونیستی را در عرصه بین‌المللی ذلیل کردند.

آیت‌الله زین‌العابدین قربانی امروز در دیدار با علیرضا کریمی پهلوان ارزنده کشتی جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: کریمی، قهرمان قهرمانان است.

وی در ادامه به سیره پیامبر اکرم(ص) اشاره کرد و افزود: رسول اکرم(ص) از محلی عبور می‌کرد و دید جمعی با هم کشتی می‌گیرند و فرمود؛ قهرمان کسی نیست که پشت دیگری را به زمین آورد و حریف را مغلوب سازد بلکه قهرمان آن کسی است که بر نفس خود غلبه کند و حق را بر باطل پیروز سازد.

امام جمعه رشت با بیان اینکه کریمی در میدان ورزش حاضر نشد با کشتی‌گیر رژیم کودک‌کش، غاصب و جانی کشتی بگیرد، تصریح کرد: کریمی با باخت خود در مقابل حریف حاضر نشد با کشتی‌گیر رژیم صهیونیستی در مرحله بعد کشتی بگیرد و با این عمل خود اعتراض خود نسبت به اعمال غیر انسانی دولت پوشالی و کودک‌کش رژیم صهیونیستی را نشان داده است.

آیت‌الله قربانی به فرمایش قرآن در مورد خسران‌کارترین مردم اشاره کرد و گفت: خسران‌کارترین مردم آنها هستند که حق را نادیده می‌گیرند و ناحق را حمایت می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه کشتی نگرفتن کریمی با کشتی‌گیر رژیم صهیونیستی به معنای به‌رسمیت نشناختن این رژیم پوشالی است، متذکر شد: مردم و دولت رژیم صهیونیستی خسران‌کارترین افراد روی زمین هستند.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری، کریمی را دست‌پرورده عالمان ربانی و حکیمانه فرزانه از منطقه اشکورات دانست و یادآور شد: جوانان ما روحیه طرفداری از حق و انقلاب را دارند و ملت ما را در عرصه‌های بین‌المللی روسفید کردند.

آیت‌الله قربانی، کریمی را فرزند رشید اسلام و پهلوان پهلوانان توصیف کرد و گفت: امیدواریم تمام ورزشکاران سیره کریمی را ادامه دهند و اینگونه است.

وی با بیان اینکه خداوند انسان را عزیز و ذلیل می‌کند، خاطرنشان کرد: کریمی برای رضای خداوند حاضر شد گام بردار و خدا او را عزیز کرده است.

نماینده ولی فقیه در گیلان به ذلیل کردن رژیم صهیونیستی توسط فرزندان انقلاب اسلامی در عرصه‌های بین‌المللی اشاره کرد و گفت: جوانان ما رژیم صهیونیستی را ذلیل کردند.

انتهای پیام/

زیر مجموعه: خبر ها
به اشتراک بگذارید:
 

security code
تلگرام