نماینده ولی فقیه در گیلان : دیدگاه (0)

ائمه جمعه امید را به جامعه برگردانند/رابطه کشورهای اسلامی با رژیم صهیونیستی قطع شود ( 21 آذر 96 )


سفیر سبز : نماینده ولی فقیه در گیلان ائمه جمعه را ستاد فرهنگی جامعه اسلامی توصیف کرد و گفت: اکنون زمان انتقاد از نیروهای خودی نیست و ائمه جمعه باید امید را به جامعه برگردانند.

آیت‌الله زین‌العابدین قربانی امروز در گردهمایی ائمه جمعه گیلان اظهار کرد: برگزاری گردهمایی مذکور فرصت مغتنمی برای بیان دغدغه‌ها و نقدهای امامان جمعه است.

وی به تلاش استکبار جهانی برای مأیوس کردن مردم از نظام اسلامی اشاره کرد و افزود: یکی از راه‌های مأیوس کردن مردم از نظام، مسأله‌دار نشان دادن مسؤولان است و دشمن این موضوع را در دستور کار خود قرار داده است.

امام جمعه رشت با بیان اینکه رفتار مسؤولان باید به‌گونه‌ای باشد تا موجب دل‌سردی مردم از نظام نشود، تصریح کرد: مدتی است رسانه‌های خارجی فاصله طبقاتی در جمهوری اسلامی و رژیم گذشته را بررسی می‌کنند اما رفتار مسؤولان در نظام اسلامی با رفتار فرعونی رژیم طاغوت قابل مقایسه نیست.

آیت‌الله قربانی، ایجاد جنگ و درگیری در دنیای اسلام را از دیگر ترفندهای دشمنان خواند و بیان کرد: برخی از پادشاهان بی‌غیرت عرب برای حفظ خود معامله‌های 400 میلیارد دلاری سلاح با دشمنان انجام دادند.

وی به تشکیل کنفرانس سران کشورهای اسلامی در ترکیه اشاره کرد و گفت: کشورهای اسلامی باید رابطه خود با رژیم صهیونیستی قطع کرده و با فراخوان سفرا با آن معامله و تجارت نداشته باشند.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری به پیام سردار سلیمانی به رزمندگان حماس و جهاد اسلامی اشاره کرد و گفت: تمام توان جبهه مقاومت برای نجات فلسطین از دست آمریکا و رژیم صهیونیستی به‌کار گرفته می‌شود.

آیت‌الله قربانی در ادامه با تأکید براینکه ائمه جمعه ستاد فرهنگی جامعه اسلامی هستند، متذکر شد: اکنون زمان انتقاد از نیروهای خودی نیست و ائمه جمعه باید امید را به جامعه برگردانند.

وی، ائمه جمعه را تصمیم‌گیران فرهنگی جامعه توصیف کرد و یادآور شد: مشکلات باید از مجاری صحیح و قانونی پیگیری و اقدام شود.

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه در برابر حادثه بزرگ فلسطین نباید بی‌تفاوت باشیم، اظهار کرد: امر مذکور تنها با شعار دادن محقق نمی‌شود و باید با منطق استدلال کنیم و مردم آن را می‌پذیرند.

انتهای پیام/

زیر مجموعه: خبر ها
به اشتراک بگذارید:
 

security code
تلگرام