پیام مشترک نماینده ولی فقیه در گیلان و استاندار دیدگاه (0)

به مناسبت 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی ( 12 آبان 96 )


سفیرسبز : در تاریخ پر افتخار ایران اسلامی سیزدهم آبان جایگاهی بس ویژه دارد و هریک از رویدادهای این روز سرفصل نوینی از صف‌آرایی جبهه حق و حقیقت و مبارزه بی‌امان ملت ایران در برابر جبهه استکبار و سلطه است.

 سه رویداد مهم تبعید امام خمینی(ره) به ترکیه در 13 آبان 1343، به شهادت رساندن دانش آموزان مظلوم در 13 آبان 1357 و تسخیر لانه جاسوسی در 13 آبان 1358، همواره ایستادگی در برابر قدرت‌های منفعت‌طلب و صیانت از آرمان‌های درخشان انقلاب اسلامی را تداعی و ضرورت هوشیاری در برابر توطئه ها و هجمه های دشمنان بویژه خودباوری و اتکا به نفس نسل جوان را یادآور می شود.

 بی تردید وحدت و همبستگی مردم در دفاع از آرمان های ارزشمند انقلاب اسلامی در مقاطع مختلف نه تنها روشنگری، بلکه ایمان و اراده در رسیدن به هدف و مبارزه با هر آنچه نام استکبار و ظلم را به همراه دارد، با خود عجین کرده و قطعاً با حضور پررنگ  خود در راهپیمایی، پیام روشن و قاطعانه ی  ملت ایران اسلامی را به گوش دشمنان و کسانی که سخنان بی مبنا می زنند خواهند رساند.

اینجانبان از مردم ولایت‌مدار و انقلابی استان گیلان دعوت می کنیم همانند حضور آگاهانه ی خود در تمامی عرصه ها ، با حضور حماسی دیگر در مراسم بزرگداشت 13 آبان، ضمن تجدید پیمان با آرمان‌های امام راحل(ره) و رهبر معظم انقلاب، همواره پرچم استبداد و استکبار‌ستیزی را بر افراشته نگاه دارند. 

 

         زین العابدین قربانی                                   مصطفی سالاری

نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت                     استاندار گیلان

زیر مجموعه: خبر ها
به اشتراک بگذارید:
 

security code
تلگرام