نماینده ولی فقیه در گیلان : دیدگاه (0)

بیان حقایق اسلام جامعه را از تباهی نجات می‌دهد ( 6 آبان 96 )


سفیرسبز : نماینده ولی فقیه در گیلان ارتقای آگاهی نسل امروز را نیازمند تلاش بیشتر دانست و گفت: بیان حقایق اسلام جامعه را از پرتگاه عظیم تباهی نجات می‌دهد.

آیت‌الله زین‌العابدین قربانی امشب در دیدار با مسعود بصیری رئیس سازمان بسیج رسانه با تأکید بر ارشاد، هدایت، تعلیم و تربیت نسل جوان به‌ویژه جوانان اظهار کرد: سپاه سرافراز، مسؤولان نظام و در رأس همه مقام معظم رهبری شخصا برای هدایت نسل جوان وقت می‌گذارند.

وی به تلاش دشمنان برای انحراف نسل امروز اشاره کرد و افزود: دوری از حقایق تعلیمات دینی انبیای الهی جامعه را به سراشیبی سقوط می‌کشاند.

امام جمعه رشت با بیان اینکه استکبار ترویج فساد اخلاقی را به عنوان آزادی‌خواهی و حقوق بشر مطرح می‌کند، تصریح کرد: 54 درصد از فرزندانی که در بعضی از کشورها متولد می‌شوند از راه نامشروع است اما استکبار آن را مسأله حقوق بشر می‌داند.

آیت‌الله قربانی، ایجاد شبهه در شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی را از ترفندهای دشمنان برای مقابله با انقلاب اسلامی خواند و بیان کرد: بیان حقایق اسلام جامعه را از پرتگاه عظیم تباهی نجات می‌دهد.

وی به کارشکنی دشمنان در زمینه‌های عقاید، اخلاق، افکار، احکام و فرقه‌های مختلف اشاره کرد و گفت: خدا را شکر می‌کنیم نظام جمهوری اسلامی نسلی را تربیت کرد که دنباله‌روی امام(ره)، شهید مطهری و علمای ربانی هستند و در ابعاد مختلف از جمله رسانه‌ها فعالیت می‌کنند.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه نظام اسلامی نسلی با معرفت، رشید و آگاه را پدید آورده است، متذکر شد: ارتقای آگاهی نسل امروز نیازمند تلاش بیشتر است.

عضویت 10 هزار خبرنگار در بسیج رسانه کشور

مسعود بصیری رئیس سازمان بسیج رسانه نیز در دیدار مذکور به عضویت 10 هزار نفر خبرنگار در نقاط مختلف کشور در این سازمان اشاره کرد و گفت: توجه به شبکه‌های مجازی و آموزش با موضوع خانواده از جمله برنامه‌های سازمان بسیج رسانه است.

انتهای پیام/

زیر مجموعه: خبر ها
به اشتراک بگذارید:
 

security code
تلگرام